vineri, 12 septembrie 2008

FEMEI DESPRE BARBATI SI SEXUL LOR

BIRFA DE DUPA... SEX

Serialul "Totul despre sex" nu este nici pe departe o fabulatie. Nu sintem in New York? Si ce-i cu asta? Femeilor le place sa-i birfeasca pe barbati si sa despice sexul in patru. Alexandra Diaconu s-a infiltrat intr-un grup de cinci prietene bune, care se intilneau in oras, in weekend, pe la prinz si la o cafea isi spuneau totul...
ANDREEA, 32 de ani, medic: Cind mi-o trage pe la spate stiu ca se simte puternic, se trezeste in el instinctul animal, geme, respira sacadat si-si da drumul mult mai repede. Dar nu ma supar, imi place sa-l vad fericit, cum sta pur si simplu si-si traieste placerea si moleseala de dupa. Da, imi place sa-i ofer placere, pentru ca stiu ca nu ramin niciodata fara "cadourile" mele preferate. Juniorul se scoala repede si o luam de la capat...
LUCIA, 28 de ani, ziarista: Eu n-am norocul asta cu Robert. Urasc sa-l vad, dupa ce ejaculeaza, cum devine imun la tot ce se intimpla in jurul lui, cum imi intoarce spatele si adoarme. Ar trebui sa invat sa fac si eu la fel, sa nu-i mai dau importanta si sa-mi vad de-ale mele... Acelasi spectacol, mereu un singur numar, ce-i drept dureaza cam o ora, dupa care spectatorul meu adoarme. Ma-nfurii, ma plictisesc, nu am chef de somn, dar nici de nimic altceva. Am sa-ncep sa-i dau energizante, sa-l indop cu cafea, nu stiu... orice, numai sa nu-l mai vad ca un soldat mort in transee, dupa prima explozie!
RAMONA, 30 de ani, PR manager: Andrei al meu e un armasar pursinge in toata regula. Nu se satura niciodata. Isi revine repede si abia asteapta s-o luam de la capat. Intr-un final, sint epuizata si-l rog sa ma lase sa dorm... Ma simt ca dupa un razboi cu teroristii! N-am mai intilnit un apetit sexual ca al lui! Cind eram "tinara si nelinistita" si toti baieteii sufereau de ejaculare (mai mult sau, mai putin) precoce imi doream cu disperare un mascul care sa ma chinuie toata noaptea si uite ca l-am primit, acum, la cei 30 de ani ai mei, si parca e o dulce tortura. Bine c-o facem doar de doua-trei ori pe saptamina, ca altfel as fi epuizata, m-as lasa si de serviciu si de tot si as fi o masina de sex si nimic altceva! Nu fac fata la mai mult de trei-patru numere pe noapte, plus sexul oral, cu care ma innebuneste. Limba lui e mai ceva ca o a doua scula!
LIDIA, 27 de ani, arhitecta: Imi amintesc de George, stiti, tipul din vara trecuta. Ii veneau in minte cele mai traznite idei. O data a vrut sa facem sex in toaleta de la World Trade Plazza, in timpul unei expozitii de Craciun... Aveam senzatia ca toata lumea ne-ar putea vedea si as fi putut face un infarct. L-am refuzat si l-am si parasit. Mi se facuse prea dor de un barbat care sa ma tavaleasca prin asternuturi curate, acasa, in pat, ca oamenii!
ANDREEA: Poate ca tipul avea intr-adevar o problema sau pur si simplu o imaginatie cam bolnava, dar adrenalina face minuni cind ti s-a acrit de clasicul pat si clasicul misionar si simti nevoia de senzatii tari. Si mie-mi place sa-mi fac de cap cu barbatul meu in locuri cit mai periculoase. Ultima oara am facut-o in baie, cind casa noastra era plina de musafiri, printre care si parintii nostri si chiar bunicii. Toata seara am avut o expresie timpa pe fata, de complicitate, dar si bucurie. Insa n-as exagera niciodata, in nici un caz in locurile foarte populate.
LIDIA: Acum am probleme cu marimea. Tipul cu care sint acum are doar 18 centimetri. Cam micut pentru mine! Mai mult am iluzii decit senzatii! Primele 10 secunde e ok, il simt, dupa care... parca m-ar gidila ceva. Daca m-as baza numai pe orgasmul vaginal as fi o frustrata de zile mari. Dar nici asa nu-mi ajunge. Ii dau papucii si astuia, miine-pomiine. Oricit de fain s-ar purta cu mine, perspectiva unei vieti sexuale cu un castravecior murat, ma ingrozeste...
DIDI, 26 de ani, avocata: Nu stii ce vorbesti! Am patit-o eu o data, de mi-a ajuns pentru toata viata! Tipul avea sexul prea mare! Numai la vederea lui, am simtit ca nu pot s-o fac. Nu, niciodata! Unde sa incapa 28 de centimetri de bita de baseball in mine?!
LIDIA: Oauu!... 28 de centimetri? Cred ca mi-ar fi iesit ochii din orbite! Vreau si eu numarul lui de telefon! Ador sculele mari! Sa simti ca ai ceva in tine, sa simti pina-n creieri!
RAMONA: Stiu si eu... Acum depinde de fiecare, dar eu cred ca nu-i musai sa fie mare, ci jucausa! Prefer sa fie mai mica, dar neastimparata! Nici eu n-as putea inghiti 28 de centimetri! Iti dai seama ce efort sa-i faci o felatie?! As fi un adevarat Sisif!
ANDREEA: Imi amintesc ca atunci cind faceam sex mai rar, orice sex mi se parea suficient de mare si satisfacator. Si-aproape de fiecare data ma durea. Acum au disparut durerile, dar parca nici senzatiile nu mai sint atit de intense. Exista insa alte avantaje. Putem s-o facem in orice pozitie si nu mai merg schiopatind a doua zi. Dar 28 de centimetri mi se pare totusi mult prea mult. Risti sa mori ca-n teapa lui Vlad! Si cind te gindesti citi barbati isi doresc un sex tot mai mare si tot mai gros? Ce sa faca oare cu el? Sa sperie fetele finute?
LUCIA: Fetele finute le poti speria si cu altceva. Eu am cunoscut un barbat care vorbea foarte urit in pat.
LIDIA: Nu vad nici o problema aici. Si mie imi place uneori sa mi se spuna cuvinte deochiate: "vreau sa ti-o trag", "sa te f... rau de tot", "suge-mi-o" etc. Ma excita si scoate la iveala animalul din mine. Prind mai mult curaj si-o fac pe "nebuna".
LUCIA: Asa o fi, cum spui tu, la inceput si mie mi s-a parut misto, numai ca tipul asta asa vorbea tot timpul. Parca era in pat cu toate curvele de pe centura, nu cu mine. Imi venea sa-i pun un calus in gura... Bineinteles ca i-am dat papucii foarte repede, cind am inteles ca asta era aproape toata distractia lui, asta il excita cel mai mult, sa scoata tot felul de porcarii pe gura. Asa se simtea el mai macho si incerca sa-si ascunda frustrarile.
RAMONA: Si noi ne mai jucam din cind in cind de-a "raii", dar mereu ne bufneste risul, e un joc distractiv pina la urma. Ne-am spus si bancuri in timp ce faceam sex si am ris pina n-am mai putut. Imi place asta la un barbat, apreciez simtul umorului si destinderea. Multi se iau in serios si ajung sa fie tepeni si ridicoli, ca niste sperietoare de ciori... Altii au in singe arta de a face sex, au un simt al lor si o dezinvoltura de invidiat. Si cred ca pe barbatii astia ii poti recunoaste. Rareori mi s-a intimplat sa ma insel, atunci cind am cunoscut un barbat............by Lola

Niciun comentariu: