vineri, 12 septembrie 2008

FEMEI DESPRE SEX SI FOTBAL

Panica in lumea femeilor. Abia se termina Champions League si incepe, iar, calvarul! In cinstea evenimentului, psihoterapeutul de serviciu, Cosmin Zidurean, le-a provocat pe femei la o discutie legata de eterna rotunjime a balonului, in detrimentul altor rotunjimi, mai mult sau mai putin conjugale. Nesimtindu-se neaparat vizata, Alexandra Diaconu a tras cu urechea.
Simona, 35 de ani, inginer: Daca barbatul meu s-ar uita la fotbal, ar fi bine, fiindca oricite meciuri ar fi, se mai si termina. Dar al meu e obsedat de calculatoare. E intr-adevar foarte bun in ceea ce face, dar pentru mine asta-i un cosmar, pentru ca in ultimii doi ani nu mi-a zis mai mult decit “buna ziua”. Asa ca de sex nici nu se mai pune problema!
Elena, 34 de ani, grafician: Fotbalul a fost unul din motivele pentru care am divortat. Fotbalul si jocurile de noroc. Nu facea nimic constructiv in casa, dar era prea comod si ca sa mearga la meci pe stadion. In schimb, statea tot timpul in fata tv-ului si se uita la orice meci transmiteau astia, de la Divizia B la Champions League. In ultimii ani impreuna nu ne-am culcat niciodata in acelasi timp. Eu adormeam in pat, iar el pe canapeaua din fata televizorului. Cind nu lipsea de acasa, se uita la meciuri, asa ca… pa! Culmea e ca fiul meu joaca fotbal. E junior la Dinamo, dar macar el va face, poate, cariera si nu se va limita la statul in fata televizorului. Acum ma uit impreuna cu el la meciurile cele mai importante.
Daniela, 32 de ani, manager: Mie imi place sa ma uit la meciuri si la tv si chiar imi place sa merg pe stadion. Culmea e ca fostul meu sot e probabil singurul barbat care nu se uita la meciuri. Nici macar la asta nu ne potriveam. Acum am un prieten (inca n-am depasit faza de tatonare) care vine la mine in weekend-uri si ne uitam impreuna la transmisiunile din campionatul intern. E placut, dar si putin caraghios. Am si eu o fantezie: cum ne bucuram de un gol, ne luam in brate si apoi, fara nici o introducere, mi-o trage salbatic. Dar, deocamdata, el nu pare sa aiba asemenea intentii.
Oana, 32 de ani, plastician: Uitatul la meci mi se pare culmea mitocaniei. Cind se uita al meu la meci, imi piere orice chef de amor. Mi se pare etapa intermediara spre a-l vedea in pijama cu dungi, jucind table in fata blocului. Nu inteleg cum pot barbatii sa piarda atita timp cu asa o imbecilitate. Aia care joaca macar cistiga o caruta de bani, e normal sa se bucure cind cistiga. Dar cum poti sa te bucuri cind altii se umplu de bani? Iar daca pierd “ai tai” sa fii deprimat, sa-ti moara…
Simona: Daca al meu se excita atit de mult in fata unui monitor, nimic de genul asta nu ma mai mira. Si culmea e ca tocmai microbistii cei mai inraiti sint unii dintre cei mai puturosi si sedentari. Poate ca se refuleaza privindu-i pe altii de ce sint in stare.
Elena: Da, iar ei stau in fata televizorului, cu berea in mina, ca sa faca burta mai mare.
Oana: Un motiv destul de bun pentru noi, femeile, sa ne facem de cap! Barbatul meu a patit-o o data si destul de frumos. M-am intors acasa si l-am gasit cu vreo patru amici de-ai lui, uitindu-se la nu stiu ce meci de fotbal. In sufrageria mea era ca la balamuc! Am plecat asa cum venisem, m-am dus la cea mai buna prietena a mea (al carei barbat era la mine) si ne-am “comandat” un stripper. Bineinteles ca s-a lasat cu o partida de sex in trei! Barbatii nostri n-au aflat niciodata, dar de banuit tot au banuit ei ceva. De-atunci s-a terminat cu vizionarea meciurilor in grup!
Elena: Bine macar ca a fost ceva trecator! Eu am avut un amant timp de doi ani. Si totul a inceput cind barbatul meu se holba la campionatul de acum patru ani! Atita timp cit televizorul mergea, el n-avea nici o sansa sa observe ca lipsesc sau cit lipsesc. Atunci da, atunci fotbalul a inceput sa ma excite la maximum! Stiam ca-i rost de-o partida de sex pe cinste.
Daniela: Eu numai cind ma gindesc la ce s-ar putea intimpla pe canapeaua din fata unui televizor atunci cind comentatorul striga “Gooooool!!”, ma excit ingrozitor. Daca totul o sa mearga bine cu barbatul cu care sint acum, se pare ca voi trai un campionat mai mult decit orgasmic. Trebuie doar sa-i dau un mic “sampling”, sa vada cum ar putea fi!
Simona: Imi amintesc ca-n studentie am mers la meciuri pe stadion, pentru ca prietenul meu de-atunci era ahtiat dupa fotbal. O data ne-am excitat unul pe altul in tribuna. Era atita nebunie in jur, incit nimeni n-avea cum sa observe. Parca eram drogati de toata galagia aia, de tensiune, de bucurie. Mda, a fost o experienta mai mult decit interesanta, dar… eram tinara si nelinistita. Acum mi se face groaza cind imi amintesc.
Daniela: Eu nu vad nimic rau in asta. Sint adepta sarii si a piperului, mai ales in ce priveste sexul. Cred ca tot ce traiesti poate fi adaptat in asa fel incit sa savurezi placerea in mod constant. Caut mereu ceva nou, ceva cit mai picant. Cred ca asta m-a facut sa divortez si sa plec din nou la vinatoare de masculi. Linga primul meu barbat ajunsesem sa ma plictisesc teribil, ruginisem de-a binelea. Acum, ma simt ca la o a doua adolescenta. Am pofte nebune si tot felul de fantezii, incit uneori ma sperii de mine insami.
Oana: Mie fotbalul mi se pare mult prea departe de a fi un afrodisiac. Hai sa fim seriosi, este doar o adunatura de barbati in toata firea care alearga pe un teren dupa o basica umflata! Si culmea, lumea fotbalului profesionist invirte banii cu lopata. Oricum, nu gasesc nimic nobil in sportul asta, mi se pare culmea stupizeniei!
Elena: Ma gindesc ca totusi pasiunea asta a barbatilor ar putea trece neobservata prin viata unui cuplu, daca barbatul ar sti si el sa inscrie atunci cind trebuie si in poarta in care trebuie si nu sa ramina un simplu spectator...........by Lola

Niciun comentariu: